Zijn er mensen die twee banen hebben en of naast hun fulltime baan een andere bron van inkomen hebben?
Huidige situatie is vrijgezel man met 1 Jan Modaal inkomen, en dat is rond de 32.000 bruto per jaar. Ik weet wel dat de twee inkomen zwaar wordt belast. Maar daar heb ik geen verdere voorbeelden van gezien. Dus ik weet niet hoe zwaar zwaar is en daarom ben ik op zoek naar levende voorbeelden.
Stel ik werk nu 38 uur per week en naast deze uren wil ik 16 uur bij een andere werkgever doorbrengen, zal dat iets opleveren eind van de maand?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Louai
Louai
Beste Lezers,
Zijn er mensen die twee banen hebben en of naast hun fulltime baan een andere bron van inkomen hebben?
Huidige situatie is vrijgezel man met 1 Jan Modaal inkomen, en dat is rond de 32.000 bruto per jaar. Ik weet wel dat de twee inkomen zwaar wordt belast. Maar daar heb ik geen verdere voorbeelden van gezien. Dus ik weet niet hoe zwaar zwaar is en daarom ben ik op zoek naar levende voorbeelden.
Stel ik werk nu 38 uur per week en naast deze uren wil ik 16 uur bij een andere werkgever doorbrengen, zal dat iets opleveren eind van de maand?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/73378-bijverdienen-naast-je-huidige-baan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag