Zelf werk ik in de verkoop van o.a. zonnepanelen. Hierbij krijg ik natuurlijk ook 21% BTW van mijn klanten.
Mijn plan is een bedrijfje te beginnen in het inkopen van luxe horloges, deze vast te houden tot de waarde stijgt en dan te verkopen.
Mijn vraag is nu, wordt het inkopen van de horloges dan gezien als zakelijk, ofwel waar ik daarna dus geen extra BTW en omzetbelasting hoef af te dragen aan de belastingsdienst?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DutchTaxLover
DutchTaxLover
Beste mensen,
Zelf werk ik in de verkoop van o.a. zonnepanelen. Hierbij krijg ik natuurlijk ook 21% BTW van mijn klanten.
Mijn plan is een bedrijfje te beginnen in het inkopen van luxe horloges, deze vast te houden tot de waarde stijgt en dan te verkopen.
Mijn vraag is nu, wordt het inkopen van de horloges dan gezien als zakelijk, ofwel waar ik daarna dus geen extra BTW en omzetbelasting hoef af te dragen aan de belastingsdienst?
Groet,
DutchTaxLover
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72172-inkoopverkoop-luxe-horloges-en-belastingbtw/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag