Ik ga werken met een management vergoeding vanuit mijn holding naar bedrijf X. Bedrijf X heeft een zakelijke auto obv operational lease die ik graag wil rijden. Ik wil niet het contract overnemen want ik ga over een jaar naar een andere kijken en wil er niet aan vast zitten.
Mijn vraag, mag ik de auto huren van bedrijf X. Dan stuurt bedrijf X mij maandelijks een factuur voor de huur, gelijk aan het leasebedrag. Ik ga zelf een tankpas aanschaffen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Davert
Davert
Hallo,
Ik ga werken met een management vergoeding vanuit mijn holding naar bedrijf X. Bedrijf X heeft een zakelijke auto obv operational lease die ik graag wil rijden. Ik wil niet het contract overnemen want ik ga over een jaar naar een andere kijken en wil er niet aan vast zitten.
Mijn vraag, mag ik de auto huren van bedrijf X. Dan stuurt bedrijf X mij maandelijks een factuur voor de huur, gelijk aan het leasebedrag. Ik ga zelf een tankpas aanschaffen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/69943-zakelijke-auto-huren-van-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag