Ik ben een jongen van 18 jaar en ik heb een website die heel goed kan verkopen omdat het iets unieks is waar bijna geen concurrentie in zit, maar ik zit met een probleem. Ik was 2 jaar geleden begonnen maar nog geen meter opgeschoten omdat ik elke keer de verkeerde ict persoon aan neem die er niks van begrijpt want ik wil dat me website vernieuwd en verbeterd word. Ik heb nu iemand die weer niks van begrijpt (4de persoon) Ik vind het heel erg jammer omdat ik steeds niet kan beginnen en ik heb nu ook niet veel geld. Door telkens de verkeerde personen is mijn 2 jaar voor niks gegaan.. Zelf heb ik veel kennis in verkoopgebied omdat ik nogal in een ondernemers familie zit die me ondersteunt.
Ik hoop dat ik van jullie goede tips zal krijgen ???
Met vriendelijke groet
[verandering: bericht naar juiste board verplaatst en titel verduidelijkt]
Krijg jij weleens een negatieve review? Of wil je juist weten hoe je meer positieve beoordelingen verzamelt? Volg live onze Ask Me Anything (AMA) op donderdag 17 april, 16.30 tot 17.30, met review expert Martin Dupuis.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
resul
resul
Hallo allemaal,
Ik ben een jongen van 18 jaar en ik heb een website die heel goed kan verkopen omdat het iets unieks is waar bijna geen concurrentie in zit, maar ik zit met een probleem. Ik was 2 jaar geleden begonnen maar nog geen meter opgeschoten omdat ik elke keer de verkeerde ict persoon aan neem die er niks van begrijpt want ik wil dat me website vernieuwd en verbeterd word. Ik heb nu iemand die weer niks van begrijpt (4de persoon) Ik vind het heel erg jammer omdat ik steeds niet kan beginnen en ik heb nu ook niet veel geld. Door telkens de verkeerde personen is mijn 2 jaar voor niks gegaan.. Zelf heb ik veel kennis in verkoopgebied omdat ik nogal in een ondernemers familie zit die me ondersteunt.
Ik hoop dat ik van jullie goede tips zal krijgen ???
Met vriendelijke groet
[verandering: bericht naar juiste board verplaatst en titel verduidelijkt]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51270-verkeerd-ict-personeel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag