Ik sta al een geruime tijd onder bewindvoering, Mijn bewindvoerder is tevens ook een goede vriend van mij al meer dan 15 jaar. Sinds kort hebben we als team een nieuw IT project gelanceerd wat een zeer uniek product is. Dit willen we wereldwijd op de markt brengen.
Nu is er een B.V. opgericht en een research onderdeel als Limited opgericht.
Ik zou dan graag 10 tot 15 % van de aandeel van het geheel willen hebben, maar door mijn schulden wordt het me moeilijk gemaakt, Want ik wil minimale loon eruit hebben en toch aandeel in houden van 10 tot 15 % alles wat ik meer verdien dan 1000 euro in de maand wil ik in het aandeel zetten om zo het vermogen van het bedrijf te kunnen laten groeien.
Maar hoe kan ik dat contractueel nu het beste opzetten? Ik ben zeer benieuwd naar de reacties en naar het web van de internationale regelgeving.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Goldwell
Goldwell
Hallo,
Ik sta al een geruime tijd onder bewindvoering, Mijn bewindvoerder is tevens ook een goede vriend van mij al meer dan 15 jaar. Sinds kort hebben we als team een nieuw IT project gelanceerd wat een zeer uniek product is. Dit willen we wereldwijd op de markt brengen.
Nu is er een B.V. opgericht en een research onderdeel als Limited opgericht.
Ik zou dan graag 10 tot 15 % van de aandeel van het geheel willen hebben, maar door mijn schulden wordt het me moeilijk gemaakt, Want ik wil minimale loon eruit hebben en toch aandeel in houden van 10 tot 15 % alles wat ik meer verdien dan 1000 euro in de maand wil ik in het aandeel zetten om zo het vermogen van het bedrijf te kunnen laten groeien.
Maar hoe kan ik dat contractueel nu het beste opzetten? Ik ben zeer benieuwd naar de reacties en naar het web van de internationale regelgeving.
Met vriendelijke groet, ;)
Met vriendelijke groet,
Kind Regards,
W.Zandstra
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48850-sta-onder-bewindvoering-maar-wil-toch-een-internationaal-bedrijf-opzetten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag