Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Wba
Wba
Beste,
Ik heb enkel mensen via payroll en als zzp'er die werkzaamheden verrichten in mijn bedrijf.
Nu wil ik graag, naast mezelf, 2 mensen een BHV cursus laten volgen, zodat er altijd iemand aanwezig is in bezit van BHV.
De kosten van zo'n cursus worden betaald door de werkgever, maar in mijn geval ben ik geen werkgever.
Het payrollbedrijf is de juridisch werkgever.
Nu weet ik dat de payrollorganisatie een fonds heeft voor studiekosten, dit staat ook vermeld in hun cao.
Dus ik heb contact met hen opgenomen om te vragen of zij de cursus BHV voor deze 2 payrollers zullen vergoeden.
Helaas willen ze dit niet doen, ze vergoeden enkel cursussen die bijdraagt tot verbreding van de kennis/vaardigheden.
Maar BHV is verplicht voor ieder bedrijf, dus ik kan hier niet van onderuit.
Kan er mij iemand adviseren of deze kosten door het payrollbedrijf of toch door mij betaald moeten worden?
Ik heb Google al geraadpleegd maar kan hier niks specifieks over vinden...
Graag jullie advies!
Alvast hartelijk dank!
Sandra
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/44999-vergoeding-cursus-bhv-bij-payroll/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag