Ons bedrijf gaat zich richten op de Duitse markt. We hebben hier al veel onderzoek voor gedaan maar de capacititeiten om outbound te gaan bellen en afspraken in te plannen is er op dit moment niet.
Nu willen we dit gaan uitbesteden bij een telemarketing bureau.
In Nederland heb ik zelf diverse ervaringen, de een is geweldig, de ander is dramatisch. Helaas ken ik niemand in Duitsland dus stel mijn vraag graag hier: Heeft er iemand goede ervaringen met een bureau? Of juist niet?!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mark13
Mark13
Goedemorgen allen,
Ons bedrijf gaat zich richten op de Duitse markt. We hebben hier al veel onderzoek voor gedaan maar de capacititeiten om outbound te gaan bellen en afspraken in te plannen is er op dit moment niet.
Nu willen we dit gaan uitbesteden bij een telemarketing bureau.
In Nederland heb ik zelf diverse ervaringen, de een is geweldig, de ander is dramatisch. Helaas ken ik niemand in Duitsland dus stel mijn vraag graag hier: Heeft er iemand goede ervaringen met een bureau? Of juist niet?!
Verneem graag jullie reactie!
Groet
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42455-iemand-bekend-met-een-duits-telemarketing-bureau/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag