Ik ben van plan om een eigen zaak te beginnen. Ik wil een eigen pizzeria openen.
Het is eigenlijk mijn droom op een eigen zaak te beginnen, ik had al eerder pogingen gedaan maar omdat ik er zo weinig van wist zag ik door de bomen geen bos meer, en ik gaf op.
Ik zit all 6 jaar in ICT sector, maar dit is niet wat ik echt wil.
Ik ben daar en daar informatie aan het verzamelen maar ik weet nog heel weinig en is nog een lange weg te gaan.
Ik weet dat ik wat certificaten nodig hebt misschien moet ik een koksdiploma behalen.
Dit keer wil ik eindelijk doorbreken.
Kan alstublieft mij iemand vertellen wat ik moet hebben en wat is erg belangrijk om te weten.
Is het makkelijker om een zaak overnemen of een nieuwe zaak te beginnen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
v.m.kisselev@gmail
v.m.kisselev@gmail
Dag allemaal
Ik heb een vraag!
Ik ben van plan om een eigen zaak te beginnen. Ik wil een eigen pizzeria openen.
Het is eigenlijk mijn droom op een eigen zaak te beginnen, ik had al eerder pogingen gedaan maar omdat ik er zo weinig van wist zag ik door de bomen geen bos meer, en ik gaf op.
Ik zit all 6 jaar in ICT sector, maar dit is niet wat ik echt wil.
Ik ben daar en daar informatie aan het verzamelen maar ik weet nog heel weinig en is nog een lange weg te gaan.
Ik weet dat ik wat certificaten nodig hebt misschien moet ik een koksdiploma behalen.
Dit keer wil ik eindelijk doorbreken.
Kan alstublieft mij iemand vertellen wat ik moet hebben en wat is erg belangrijk om te weten.
Is het makkelijker om een zaak overnemen of een nieuwe zaak te beginnen?
Dank u wel!
Met vriendelijke groet,
Viktor
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42330-eigen-pizzeria-starten-waar-begin-ik-en-waar-moet-ik-aan-denken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag