Ik huur kantoorruimte sinds juni 2012. Het huurcontract heeft een looptijd van 5 jaar. Nu heeft een van mijn opdrachtgevers mij een baan aangeboden welke erg interessant voor mij is. Ik zit er dan ook aan te denken mijn bedrijf te stoppen (uitschrijven KvK, afmelden belastingdienst, enz.) en weer in loondienst te gaan. Nu vraag ik mij af wat er met het contract van de kantoorruimte gebeurt. Mijn rechtstvorm op dit moment is overigens 'eenmanszaak'.
Ik heb na rond zoeken alleen informatie kunnen vinden over afhandeling van huurcontracten bij faillissementen e.d. maar niet bij vrijwillig stoppen van een bedrijf.
Ik hoop spoedig van iemand een reactie te mogen ontvangen!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
OndernemerSinds2006
OndernemerSinds2006
Beste leden,
Ik huur kantoorruimte sinds juni 2012. Het huurcontract heeft een looptijd van 5 jaar. Nu heeft een van mijn opdrachtgevers mij een baan aangeboden welke erg interessant voor mij is. Ik zit er dan ook aan te denken mijn bedrijf te stoppen (uitschrijven KvK, afmelden belastingdienst, enz.) en weer in loondienst te gaan. Nu vraag ik mij af wat er met het contract van de kantoorruimte gebeurt. Mijn rechtstvorm op dit moment is overigens 'eenmanszaak'.
Ik heb na rond zoeken alleen informatie kunnen vinden over afhandeling van huurcontracten bij faillissementen e.d. maar niet bij vrijwillig stoppen van een bedrijf.
Ik hoop spoedig van iemand een reactie te mogen ontvangen!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42194-huurcontract-kantoorruimte-bij-be%C3%ABindigen-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag