Heb een webshop en ben niet ingeschreven bij de belastingdienst, is dit een probleem, want neem aan dat er ook belasting moet betalen over de producten?
Kan het dat de belastingdienst dan mij op het prive adres een bezoekje kan komen brengen in plaats van het bedrijfs adres?
Ik snap het niet heel erg goed namelijk, of ik een boekhouder in handen moet nemen etc
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
lijn
lijn
Even een vraag:
Heb een webshop en ben niet ingeschreven bij de belastingdienst, is dit een probleem, want neem aan dat er ook belasting moet betalen over de producten?
Kan het dat de belastingdienst dan mij op het prive adres een bezoekje kan komen brengen in plaats van het bedrijfs adres?
Ik snap het niet heel erg goed namelijk, of ik een boekhouder in handen moet nemen etc
ik heb elke maand een omzet van 4000euro
graag meer info
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41185-webshop-met-kvk-en-btw-nummer-maar-niet-ingeschreven-bij-de-belastingdienst/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag