Ik ben nieuw lid op Higherlevel, nadat ik al veel berichten hier heb gelezen.
Ik heb nu echter een ding waar ik niet precies uitkom.
Sinds gisteren ben ik gebruiker van Snelstart.
Ik heb een administratie aangemaakt voor een Webshop. De inkopen van de kleding boek ik in de 7-rubriek voorraad. Het is de bedoeling dat de niet verkochte voorraad op de balans komt per 31-12.
Nu zie ik dat de grootboekrekeningen in rubriek 7 onder V&W staan. Natuurlijk kan ik dit aanpassen, maar kom ik hier niet mee in de problemen?
Ik heb een belletje gepleegd naar Snelstart maar zij beginnen over functies waar de rekening aan is gekoppeld. Daarom heb ik het idee dat ik dit niet zomaar kan aanpassen?
Ik hoop dat hier gebruikers zijn van Snelstart die een antwoord kunnen geven op mijn vraag.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kyrenca
kyrenca
Goedemiddag,
Ik ben nieuw lid op Higherlevel, nadat ik al veel berichten hier heb gelezen.
Ik heb nu echter een ding waar ik niet precies uitkom.
Sinds gisteren ben ik gebruiker van Snelstart.
Ik heb een administratie aangemaakt voor een Webshop. De inkopen van de kleding boek ik in de 7-rubriek voorraad. Het is de bedoeling dat de niet verkochte voorraad op de balans komt per 31-12.
Nu zie ik dat de grootboekrekeningen in rubriek 7 onder V&W staan. Natuurlijk kan ik dit aanpassen, maar kom ik hier niet mee in de problemen?
Ik heb een belletje gepleegd naar Snelstart maar zij beginnen over functies waar de rekening aan is gekoppeld. Daarom heb ik het idee dat ik dit niet zomaar kan aanpassen?
Ik hoop dat hier gebruikers zijn van Snelstart die een antwoord kunnen geven op mijn vraag.
Mvg,
Renate
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40640-voorraad-boeken-in-snelstart/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag