Ik heb de vraag hoe ik een totaal uitgewerkt project zou kunnen verkopen.
De software is bestemd voor de fitnessbranch en is een totaal oplossing voor sportscholen en fitness scholen die willen werken aan ledenbhoud. Alle software is web-based en is opgebouwd met de nieuwste technieken.
Het heeft ca 8 maanden gekost om het in elkaar te zetten, tesamen met verschillende sportscholen.
Kort gezegd, de meest (ernstige) problemen worden ondervangen dmv mijn programma.
Het programma draait al bijna een jaar als proef in een middel grote sportschool in Nederland ( proof of concept is aantoonbaar) . Hetgeen wat blijft liggen is de verkoop van de software aan sportscholen en of geintresseerden.
Verkoop is niets voor mij (ik kan het niet, heb er geen kaas van gegeten en heb de financiele middelen niet)
Wij zijn ontwikkelaars, programmeurs, bedenkers... maar geen verkopers.
Nu komt dus de vraag naar boven, wat als ik dit gehele uitgewerkte project verkoop aan iemand die dit wel kan?
-Hoe pak ik zoiets aan? ik bedoel te zeggen ... ik kan moeilijk op marktplats mijn project te koop zetten toch....
Ik ben benieuwd of andere mensen hier ervaring mee hebben !
Gegroet en bedankt voor het lezen van bovenstaande tekst ! :D
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
thedigitalfirm
thedigitalfirm
Beste H.L lezers,
Ik heb de vraag hoe ik een totaal uitgewerkt project zou kunnen verkopen.
De software is bestemd voor de fitnessbranch en is een totaal oplossing voor sportscholen en fitness scholen die willen werken aan ledenbhoud. Alle software is web-based en is opgebouwd met de nieuwste technieken.
Het heeft ca 8 maanden gekost om het in elkaar te zetten, tesamen met verschillende sportscholen.
Kort gezegd, de meest (ernstige) problemen worden ondervangen dmv mijn programma.
Het programma draait al bijna een jaar als proef in een middel grote sportschool in Nederland ( proof of concept is aantoonbaar) . Hetgeen wat blijft liggen is de verkoop van de software aan sportscholen en of geintresseerden.
Verkoop is niets voor mij (ik kan het niet, heb er geen kaas van gegeten en heb de financiele middelen niet)
Wij zijn ontwikkelaars, programmeurs, bedenkers... maar geen verkopers.
Nu komt dus de vraag naar boven, wat als ik dit gehele uitgewerkte project verkoop aan iemand die dit wel kan?
-Hoe pak ik zoiets aan? ik bedoel te zeggen ... ik kan moeilijk op marktplats mijn project te koop zetten toch....
Ik ben benieuwd of andere mensen hier ervaring mee hebben !
Gegroet en bedankt voor het lezen van bovenstaande tekst ! :D
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40223-volledig-uitgewerkt-project-verkopen-waar-begin-ik/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag