- eerste winstjaar 2013, prognose is sterke doorgroei
- ik wil stoppen met werken ná mn 70ste
In de voorbereiding van mijn laatste 'bergbeklimming' probeer ik nog zoveel mogelijk te repareren van een eerder debacle; daaronder valt vanzelfsprekend ook een redelijke oudedagsvoorziening.....
Daarbij vraag ik me af of ik in 7 à 10 jaar nog veel kàn repareren. Kan iemand me adviseren? Daarop wel/niet inzetten? Of het op een andere manier doen gegeven mn leeftijd?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
platoNL
platoNL
Casus:
- nauwelijks pensioen opgebouwd
- 1949 = 63 nu
- dga, 50% managementfee 15k
- eerste winstjaar 2013, prognose is sterke doorgroei
- ik wil stoppen met werken ná mn 70ste
In de voorbereiding van mijn laatste 'bergbeklimming' probeer ik nog zoveel mogelijk te repareren van een eerder debacle; daaronder valt vanzelfsprekend ook een redelijke oudedagsvoorziening.....
Daarbij vraag ik me af of ik in 7 à 10 jaar nog veel kàn repareren. Kan iemand me adviseren? Daarop wel/niet inzetten? Of het op een andere manier doen gegeven mn leeftijd?
Dank alvast, Frank
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39856-pensioen-in-eigen-beheer-ook-nog-regelen-op-mn-63e/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag