Momenteel ben ik bezig met het oprichten van een webshop in Marokko, maar zit met de volgende vraag. Er bestaat in Marokko gen psp voor het accepteren van internationale creditcards. Nu was ik van plan om dan maar een bankrek in bv nederland te nemem en via ogone betalingen te openen. Is dit handig? Kan ik naam van een marokkaanse bv een rekening openen? Hoe zit het met belastingen? Graag ik van jullie ideeen
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Entrepreneur1
Entrepreneur1
Hallo allen,
Momenteel ben ik bezig met het oprichten van een webshop in Marokko, maar zit met de volgende vraag. Er bestaat in Marokko gen psp voor het accepteren van internationale creditcards. Nu was ik van plan om dan maar een bankrek in bv nederland te nemem en via ogone betalingen te openen. Is dit handig? Kan ik naam van een marokkaanse bv een rekening openen? Hoe zit het met belastingen? Graag ik van jullie ideeen
Groeten
.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32577-bankrekening-voor-marokkaanse-webshop-tbv-creditcards-willen-banken-dit/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag