Ik heb een paar ontwerpen liggen voor horloges die ik graag in een ander land (bijv. China) wil laten maken. Geen kermis horloges maar gewoon nette stijlvolle horloges die voor een redelijk bedrag in de markt gezet kunnen worden. Nu ben ik op jacht gegaan op het word wide web maar kan hier bijzonder weinig bruikbaars op vinden.Toen kwam ik op dit prachtige forum terecht en heb gezien dat hier heel wat mensen rond lopen die weten waar ze het over hebben. Zijn er misschien mensen hier die hier ervaring mee hebben en wat voor kosten plaatje hier aan gaat hangen.
Ik zou het erg waarderen als hier iemand wat van weet.
Gr.
(Edit: titel verduidelijkt en naar het juiste board verplaatst)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
themystery
themystery
Geachte allemaal,
Ik heb een paar ontwerpen liggen voor horloges die ik graag in een ander land (bijv. China) wil laten maken. Geen kermis horloges maar gewoon nette stijlvolle horloges die voor een redelijk bedrag in de markt gezet kunnen worden. Nu ben ik op jacht gegaan op het word wide web maar kan hier bijzonder weinig bruikbaars op vinden.Toen kwam ik op dit prachtige forum terecht en heb gezien dat hier heel wat mensen rond lopen die weten waar ze het over hebben. Zijn er misschien mensen hier die hier ervaring mee hebben en wat voor kosten plaatje hier aan gaat hangen.
Ik zou het erg waarderen als hier iemand wat van weet.
Gr.
(Edit: titel verduidelijkt en naar het juiste board verplaatst)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29378-zelfontworpen-horloges-laten-maken-in-vb-china-kan-dat-en-wat-kost-dat/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag