Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Paulus68
Paulus68
Hallo,
Ik zal gelijk maar met de deur in huis vallen.
Ik heb een online website waarop ik pakketten verkoop.
Hiermee gaat het zo goed dat ik mijn spullen uit Amerika wil importeren.
Nu heb ik de volgende vragen:
Ik heb een leverancier gevonden daar die de spullen verkoopt en exporteert die ik wil hebben.
Hoe zit dit nu met betaling, hij heeft het over een letter of credit of vooruit betalen, is er nog iets anders ook mogelijk?
Hoe zit dat met invoer, dien ik zelf alles bij de douane af te rekenen of kan dit ook geregeld worden door een expediteur?
Aangezien het voor mij om een nogal redelijk groot bedrag gaat ben ik nogal huiverig.
Zijn er bedrijven die vanuit de US alles kunnen regelen of misschien een andere manier.
Hoe kom ik er achter of een bedrijf betrouwbaar is?
Graag hoor ik van jullie wat de eenvoudigste oplossing is omdat ik nogal onzeker ben over een aantal dingen.
Met vriendelijke groet,
Paul
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25848-container-importeren-uit-amerika/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag