Ik ben aan het spelen met het idee om een schatting te doen van de tijd die het ons kost om een mailtje te beantwoorden en dit ook daadwerkelijk te publiceren.
Ik ben de laatste tijd aardig gek op statistiekjes. Ik weet bijvoorbeeld dat we exact gemiddeld 5.51 dagen over de verwerking van 1 opdracht doen. Een totale opdracht uitvoeren dus zoals een webpagina bouwen etc. Dit is incl. tijd om te communiceren en te wachten op het aanleveren van bestanden door de klant.
Nu heb ik het volgende bedacht nu we toch in de statistiekjes zitten:
Het lijkt me top om te laten zien op commerciële gedeelten van onze site hoe lang het duurt voordat wij een mailtje wat op dat moment verstuurd wordt beantwoord wordt.
1. Denken jullie dat dit commercieel voordeel heeft? Zouden jullie zoiets hebben van "Jaja, dat zal wel..." of "Jaja, toch even testen, ben benieuwd..." Als het antwoord nee is houden we hier gewoon op ;)
2. Hoe zouden jullie die tijd inschatten?
De onderstaande factoren hebben wij bedacht:
- Kantooruren
- Drukte (aantal mails wat we in het laatste uur verwerkt hebben)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
djluc
djluc
Ik ben aan het spelen met het idee om een schatting te doen van de tijd die het ons kost om een mailtje te beantwoorden en dit ook daadwerkelijk te publiceren.
Ik ben de laatste tijd aardig gek op statistiekjes. Ik weet bijvoorbeeld dat we exact gemiddeld 5.51 dagen over de verwerking van 1 opdracht doen. Een totale opdracht uitvoeren dus zoals een webpagina bouwen etc. Dit is incl. tijd om te communiceren en te wachten op het aanleveren van bestanden door de klant.
Nu heb ik het volgende bedacht nu we toch in de statistiekjes zitten:
Het lijkt me top om te laten zien op commerciële gedeelten van onze site hoe lang het duurt voordat wij een mailtje wat op dat moment verstuurd wordt beantwoord wordt.
1. Denken jullie dat dit commercieel voordeel heeft? Zouden jullie zoiets hebben van "Jaja, dat zal wel..." of "Jaja, toch even testen, ben benieuwd..." Als het antwoord nee is houden we hier gewoon op ;)
2. Hoe zouden jullie die tijd inschatten?
De onderstaande factoren hebben wij bedacht:
- Kantooruren
- Drukte (aantal mails wat we in het laatste uur verwerkt hebben)
- Aanwezigheid van beantwoorders
- Eventuele andere factoren?
Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20494-idee-tijd-vermelden-hoe-lang-het-duurt-voor-een-e-mail-beantwoord-wordt/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag