Maandelijks betaal ik voor het einde van de maand aan de belastingdienst mijn omzetbelasting van mijn eenmanszaak.
Ditmaal ben ik mijn euro-acceptgiro kwijt met het betalingskenmerk.
Vandaag is het de laatste dag van de maand en kan ik de belastingdienst niet meer bellen voor dat kenmerk.
Wat zijn jullie adviezen ?
Zal ik de belastingdienst toch betalen met de opmerking dat het betalingskenmerk later volgt, of zal ik wachten totdat het maandag is en dan de belastingdienst bellen en het betalingskenmerk opvragen.
Ik heb al een pagina gevonden waar ik het betalingskenmerk zelf kan bepalen, een site van de belastingdienst, maar daar kom ik niet uit omdat ik de laatste 4 cijfers van het aangiftenummer niet weet.
- alvast betalen zonder betalingskenmerk, of
- maandag bellen en betalingskenmerk opvragen
Ik zit namelijk niet echt op een boete te wachten (wie wel ?).
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ed1973
ed1973
Hallo,
Maandelijks betaal ik voor het einde van de maand aan de belastingdienst mijn omzetbelasting van mijn eenmanszaak.
Ditmaal ben ik mijn euro-acceptgiro kwijt met het betalingskenmerk.
Vandaag is het de laatste dag van de maand en kan ik de belastingdienst niet meer bellen voor dat kenmerk.
Zal ik de belastingdienst toch betalen met de opmerking dat het betalingskenmerk later volgt, of zal ik wachten totdat het maandag is en dan de belastingdienst bellen en het betalingskenmerk opvragen.
Ik heb al een pagina gevonden waar ik het betalingskenmerk zelf kan bepalen, een site van de belastingdienst, maar daar kom ik niet uit omdat ik de laatste 4 cijfers van het aangiftenummer niet weet.
- alvast betalen zonder betalingskenmerk, of
- maandag bellen en betalingskenmerk opvragen
Ik zit namelijk niet echt op een boete te wachten (wie wel ?).
Alvast heel erg bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19701-betalingskenmerk-kwijt-bij-betaling-omzetbelasting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag