ik ben bezig met een strategisch marketingplan voor de organisatie waar ik voor werk. Maar zit een beetje met twijfels en gevoel wordt nog sterker als ik stukken via google op zoek.
Ik betrap mij erop dat ik heel snel wil verdiepen terwijl je eerst vrij globaal moet blijven.
externe-/interne analyse etc.
Maar in principe wil ik onderzoeken of de organisatie meer vanuit moederbedrijf moet werken dan vanuit de locaties. Hoe moet ik dit verwoorden en waar moet ik hier uiteindelijk over beginnen. De plannen die ik lees spreken zich hierin namelijk erg tegen. De een is alleen maar onderzoeksplan en daarin worden oplossingen aangegeven. De andere heeft een heel gerichte doelstellingen en tijdens opmaken rapport wordt dit onderzocht of dit ook haalbaar is.
Dit creeert bij mij veel onduidelijkheid, vandaar graag jullie mening!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
estherl82
estherl82
Beste,
ik ben bezig met een strategisch marketingplan voor de organisatie waar ik voor werk. Maar zit een beetje met twijfels en gevoel wordt nog sterker als ik stukken via google op zoek.
Ik betrap mij erop dat ik heel snel wil verdiepen terwijl je eerst vrij globaal moet blijven.
externe-/interne analyse etc.
Maar in principe wil ik onderzoeken of de organisatie meer vanuit moederbedrijf moet werken dan vanuit de locaties. Hoe moet ik dit verwoorden en waar moet ik hier uiteindelijk over beginnen. De plannen die ik lees spreken zich hierin namelijk erg tegen. De een is alleen maar onderzoeksplan en daarin worden oplossingen aangegeven. De andere heeft een heel gerichte doelstellingen en tijdens opmaken rapport wordt dit onderzocht of dit ook haalbaar is.
Dit creeert bij mij veel onduidelijkheid, vandaar graag jullie mening!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18428-strategisch-marketingplan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag