Sinds enkele maanden ben ik samen met een vennoot een bedrijfsadministratie en belastingadvieskantoor begonnen. We zijn bijzonder goed van start gegaan (in de eerste maand 5 nieuwe grote klanten). Ik zelf ben naast het koude bellen ook bezig om te kijken om via internet aan mogelijke klanten te komen. Heeft iemand wellicht marketing tips en strategieën voor mij zodat ik mijn business ook via het www een boost kan geven?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marfield administratie & belastingadvies
Marfield administratie & belastingadvies
L.S.
Sinds enkele maanden ben ik samen met een vennoot een bedrijfsadministratie en belastingadvieskantoor begonnen. We zijn bijzonder goed van start gegaan (in de eerste maand 5 nieuwe grote klanten). Ik zelf ben naast het koude bellen ook bezig om te kijken om via internet aan mogelijke klanten te komen. Heeft iemand wellicht marketing tips en strategieën voor mij zodat ik mijn business ook via het www een boost kan geven?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Marc Evenhuis
www.finfield.nl
Bedrijfsadministratie & Belastingadvies
www.marfield.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17753-netwerk-tips/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
37 antwoorden op deze vraag